حب المزيكا
اهلا بكم في حب المزيكا سجل وحتلاقي تغير اكيد
حب المزيكا
اهلا بكم في حب المزيكا سجل وحتلاقي تغير اكيد
حب المزيكا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حب المزيكا

style> 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولمركز رفع الصور الخاص بحب المزيكامقياس الحبالمصحف الشريف

Its not working with your browser

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف Empty
مُساهمةموضوع: لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف   لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 4:22 pm

انهاردة ومن الاخر جبتلكم اجمد برنامج فى عالم الموبايلات + الشرح الحصرى

ومش هتلاقى الشرح ده فى حته تانية ,, هنا وبس

البرنامج الرائد فى اختراق الموبايلات للجيل الثانى والثالث لنوكيا وجميع

انواع الموبايلات

برنامج Super Bluetooth Hack

وعن طريق البرنامج تقدر

تقرأ رسائل الموبايل المخترق

تشاهد اسماءه المخزنة فى الموبايل

تغيير وضع الموبايل ( صامت - عام - ......)

تشغيل الملفات الصوتية

تقفل الموبايل وتفتحه

تعيد ضبط المصنع !!!!!!!

تغيير مستوى صوت الرنين

تتصل من موبايله وتخلص رصيدة ((((( جااااااااامدة ومتجربة والله )))))

شرح البرنامج خطوة خطوة بالصور

اولا:

افتح البلوتوث

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213271764

ثانيا:

اعمل الجهاز مقترن

عن طريق الضغط على السهم الايمن للموبايل

ثالثا:

اختر كما فى الصورة New paired Device

واضغط selected

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213271801

رابعا :

هتلاقى الموبايل يبحث عن اجهزة البلوتوث فيها مفتوح

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213271837

خامسا :

اختر اسم الموبايل اللى عليه العين ( الضحيه) ههههه

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213271873

سادسا :

هيطلب منك باسوورد هتعمل باسوورد سهل 123456 وتقول لصاحبك عليه

عشان يآمن

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213271919

سابعا :

تضغط yes وتخلى صاحبك يكتب الباسوورد اللى انت قلتله عليه

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213271970

وبكدة نكون خلصنا شغل البلوتوث

ندخل بقى على البرنامج

ايقونة البرنامج نضغط عليها

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213272122

وندخل البرنامج تابعوا معايا

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213272165

نضغط على connect مثل الصورة السابقة للاتصال بالجهاز

ونختار Inquiry Devices مثل الصورة التالية

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213272187

نجد ان الجهاز بحث عن الجهاز المطلوب ووجده

مثل الصورة التالية

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213272206

ثم تظهر الصورة التالية

ونختار منها selecte

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213272224

وخلااااااااااااااااااااااص

كدة بقى حبيبك فى ايديك تقلبه يمين وشمال براحتك خالص

وبص ياعم الصور وقوللى رايك؟؟؟!!!!!

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213272254

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213272293

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213272307

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف 145097_1213272317

وسلملى على البلوتوثات هههههههههههههه

ولا تنسو الرد

============================

الإصدار الاخير

Super Bluetooth Hack v1.8

اولاًندخل على الرابط التالي
http://www.getjar.com/products/15437/SuperBluetoothHack

وننزل أسفل الصفحة نجد معلومات البرنامج مثل الصورة

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف Ha

ومن القائمة نختار Versions لعرض التفاصيل الكامله وروابط التحميل

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف Ha1

او يمكن العودة للقائمة السابقة ونحدد نوع الجهاز وهنا الافضل

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف Ha2

راح ننتقل تلقائي لصفحة التحميل المباشره والكود كما هو موضح هنا

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف Wol_errorClick this bar to view the full image.لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف Ha3

الصور والبرنامج من هنا

http://vb.arabseyes.com/attachment.p...achmentid=4502

https://lovemazeka.hooxs.com

لو عاوز تشوف كل الى في موبايل الى جنبك وكمان تشوف الاسماء بتعته وتتصل من محموله خش وانت تعرف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو عاوز تشوف بيتك او اي مكان في العالم وانت في مكانك مع هذا البرنامج الرائع
» اه الحلاوه ده دلوقتي تقدر تتكلم مجانا وكمان دولي
» برنامج تعطيله اسمك يعطيك رنه موبايل بأسمك
» الاصدار الجديد من البرنامج الذى يمكنك من خلاله الاتصال باى موبايل فى العالم
» مفاجئههههههه ادخل منتدى جديد لو عاوز تبقى اداري او مشرف او ميدير ثاني وتحويل رصيد مجان